ტბა, პარკი, დილა, ველოსიპედი, ძაღლი, სრული იდილია და ჰარმონია ბუნებასთან...სიამოვნებით გავუცვლიდი ადგილს ამ ბედნიერ ადამიანს.




3 მოსაზრება:

sabaha hat gesagt…

მეც მეგ, მეც გავუცვლიდი
მინდა ჩემი სახლთან სადმე ახლოს, ლამაზი ტყე იყოს, პატარა მდინარე, მინდორიც, დილით ძალიან ადრე ვდგებოდე და მე და ჩემი ცუგა ვსეირნობდეთ ძალიან ბევრს, მაშინ როდესაც ყველას სძინავს ...
მაგრამ არც ტყე-ველია ჩემს სახლთან, არც მინდორი, არც ცუგა მყავს და არც დილით ვდგები ადრე, არადა ავდგებოდი, მაგრამ რისთვის, რაღაც ხომ უნდა შთაგაგონებდეს ძილს რომ უთხრა უარი ...

მიჩინიო hat gesagt…

ისე, რას ერჩით ამ ადამიანს.. კითხეთ აბა, უნდა თქვენს ადგილზე ყოფნა? :D

არადა ერთი დაწყება უნდა და ყველაფერიც იქნება, მაგალითად დილით ადგომა.. იცით 6 საათზე თქვენთვის ჩვეული ქუჩა, ეზო, სახლი, ხმაური და ყველაფერი როგორი სხვანაირია?

მერწმუნეთ, მე ამ ჩამონათვალიდან მხოლოდ ძაღლი არ მყავს, მარტო დილას ადგომა და ველოსიპედი + პატრა პარკის პონტში ვაკე-საბურთალზე :)

Let it be! ;)

Jenny hat gesagt…

ეხ მეც მინდა ეხლა მანდ კი არადა ლოგინში ggg :D

მიეცი შანსი მშვიდობას, სიყვარულს, თავისუფლებას!

მიეცი შანსი მშვიდობას, სიყვარულს, თავისუფლებას!

ახლა აქაა

hit counter

Total Pageviews

მთვლელი