~@~@~@~

პრინციპში, ყველაფერი ნორმალურადაა, მაგრამ მაინც უკმაყოფილო ვარ რაღაცეებით. როგორც საკუთარ თავში, ისე ჩემს გარშემოც.
ხვალ ორშაბათია და ცოტა მეზარება დილას ადგომა, სამსახურში წასვლა და ა.შ. თუმცა მეორე მხრიდან რომ ვუყურებ, მიხარია, რომ ვმუშაობ და მწყობრში ვარ :)
ახლა წერის ხასიათზე არ ვარ და სჯობს, წავიდე და დავიძინო.
როცა რამე საინტერესო მოხდება, მოვალ და გაგიზიარებთ :)

4 მოსაზრება:

Jenny hat gesagt…

მმ ეს პროფაილის სურათი ძაან მაგარია ;)

Kate hat gesagt…

ძალიან კარგი!
ცხვირი თამამად ზევით ასწიე და წინ!

jaco hat gesagt…

აი შემოვიხედე შენთან. ხომ კარგად ხარ?;)

მეგუნა hat gesagt…

ჯენი, მადლობა :) მობილით გადავიღე სამი დღის წინ სელფომანიის მორიგი შეტევისას :უსერ:

ქეით, ეგრე ვიზამ :) მადლობა გამხნევებისთვის :ჰაგ: მომენატრე და იქნებ გვეღირსოს ერთმანეთის ნახვა :ტან:

ჯაკო, შენი კომენტი ძალიან გამიხარდა :)
შენს ბლოგს თვალს ვადევნებ და ძალიან მომწონს შენი ჩანაწერები. მოთხრობასავით იკითხება.
წარმატებებს გისურვებ უნიშიც და მარისთავ ურთიერთობაშიც ;) ისეთი ადამიანი ჩანხარ, რომელიც ამ ყველაფერს 100 პროცენტით იმსახურებს :)

რაც შეეხება კითხვას: არა მიშავს, უკეთესადაც შეიძლებოდა, თუმცა ცუდად ნამდვილად არ ვარ.

მიეცი შანსი მშვიდობას, სიყვარულს, თავისუფლებას!

მიეცი შანსი მშვიდობას, სიყვარულს, თავისუფლებას!

ახლა აქაა

hit counter

Total Pageviews

მთვლელი